fredag 31. oktober 2008

halloween

Halloween, den dagen i året hvor man kler seg ut for å skremme andre, ellr tigge godteri ellr feste. de fleste liker egentlig halloween, men for meg er det en av årets verste dager! jeg har en rar fobi, men jeg er altså redd for masker! uansett om det er en kylling på kjøpe sentret i påska, en halloween maske osv. jeg blir driit redd, ikke sånn oi! redd men sånn skikklig redd, sånn at jeg kan finne på å sru av aøt lyset i huset bare så ingen skal ringe på på halloween, ellr jeg lar rett å slett vær å gå inn på et senter der jeg vet det er "påskekyllinger" etc. ellr jeg snur i døra.
men uansett, så har vi misforstått litt av poenget med halloween her i norge, for opprinnelig så var det de som var hjemme som skulle skremme de som kom å ringte på! altså er det litt bakfrem sånn som det er nå. en annen ting er at man skal sette et gresskar med lys i utenfor huset sitt hvis man vil ha besøk av barn som går halloween.
uansett, wow, jeg sier mye uansett i dag xD
jaja, det var litt om mitt syn på dagens skummle ting xD

see yah later alligator xD

4 kommentarer:

Sigrid sa...

Hehe :p Husker du synes det var så teit, at INGEN måtte få vite om det xD

anne marte sa...

hehe, men jeg er seriøst redd da xD

Kristine sa...

uffda, må være ekkelt å ha en slik fobi :s

anne marte sa...

ja, skikklig ekelt xD