søndag 2. november 2008

Eggetarianer!

blææk!
kall meg gjerne blond men jeg har aldri virklig tenkt over hva egg egentlig er!
men i dag gjorde jeg det, og æsj! jeg tror jeg vil bli eggetarianer!
tenk på det da!
inni høna så er det egg celler, og når høna knuller med hanen så blir det kylling av eggcella, men når hanen ikke har vært på besøk så komme rjo egget ut likevel og da spiser vi det!
blæææk! vi spiser eggcellene til høna, kvalmt... særlig når noen sier det mens du spiser vaffler! :S
ish! forrtsatt kvalm jeg:S

ekkelt ellr er det bare meg??

4 kommentarer:

Sigrid sa...

Haha! xD Har du ikke tenkt på det før nå? xD Haha! Tenkt over det siden.. alltid jeg :p

anne marte sa...

hehe, nei, ekkelt ekkelt ekkelt!
gla jeg ikke har tenkt over det før nå xD

Kristine sa...

usj.. men tror nok jeg spiser egg forde. vi spiser jo det som er inni en gris og kuer feks ;b like ekkelt.

anne marte sa...

ja vet xD
når man tenker over det spiser vi skikklig mye ekkelt xD