søndag 12. oktober 2008

Challabais med en finger i øret

kjære tulling nå er jeg tilbake xD
har vært på konfirmantleir som hjelpeleder, og er myyye trøttere enn da jeg var konfirmant, bynner å bli gammal vettu xD
uansett da så var det kjempe gøy, har lært meg hvordan man holder seg i live: pust inn, pust ut.
jeg har hatt en finger i øret(ikke min egen) sikkert hundre ganger, sloss for å beholde putene mine, blitt kilt og hatt putekrig å jeg vet ikke hva xD
dessuten er jeg vel kanskje rimelig ganske forelske ellr betatt eller noe sånn som du vet xD
men det trenger du ikke vite mer om så det så! xD
wow, jeg skriver altfor mye "xD"
OH! glemte nesten at jeg har fått meg et nytt ord, vet ikke hvordan man skal skrive det, men tror det funker med: challabais fette tøft ikke sant?
det er gøttare enn prim vett xD å prim er det gøttaste som finns xD

Ingen kommentarer: