torsdag 30. oktober 2008

tidelibom å huttemegtu!

faktsisk!
nå snødde det i hele går, tydligvis i hele natt og har snødd i hele dag!
gaad! er jo bare oktober og rødberg ser allerdede ut som et julekort.
koslig for de som bare kommer oppom en helg av å til, men for oss som faktisk bor i julekortet er det ikke alltid like koslig. dette er den årstiden du blir våt av å gå ut døra og får skikklig muskler i armene av måking!
men det possetive oppi alt dette, det er at man kan stå på ski. nei ikke sånne bortover ski, det er bare kjedlig, men sånne nedoverski, ofte kaldt slalom ski, ellr carving ski, de er morroe:D
gleder meg til sentre åpner, men som de som kjenner meg vet, så er jeg ei farts pingle, så egentlig er det utrolig at jeg i det hele tatt har noe glede av det, men det har jeg:D
og en annen possitiv ting er at jeg har bursdag snart:D på onsdag, det er ikke lenge til det, bare 6 dager til! åh, gleder meg, også til fredagen så blir det jente kveld med Helene, Sigrid og Lisbeth, gleeeder meg:D
også er det snart jul vettu, og det eneste som ikke er possitivt med jul, det er jule tentamen, men det er jo ikke sååå ille da xD
jaja, det var min omdreide filosofi om snøen xD

8 kommentarer:

Stine sa...

nei snowboard er lett =D
haha kult. visste ikke du også hadde det ;) når åpner bakken i uvdal eller hvor det er? :)

anne marte sa...

nei, er fullstendig umulig xD
nå vet du det xD
tror den åpner neste helg, ellr denne helga.
gleder meg iallefall xD
når åpner det på natten?

Sigrid sa...

Jeg synes det er koslig å bo mitt i et julekort jeg! :D (Forresten ble jeg litt snøblind av å lese nå med de fargene- sikkert forskjell på dataene våre ;)

anne marte sa...

hehe xD man blir litt snøblind, men det er litt kult da xD

Stine sa...

den åpner når det blir bra med snø, så de har ikke satt noen dato ennå. men hvis det fortsetter sånn, er det ikke så lenge til :D

anne marte sa...

hehe xD
fint å kjøre der, så håper jeg får kjørt der engang i vinter :D

Stine sa...

vi kan jo dra sammen en gang :D

anne marte sa...

ja :)