tirsdag 28. oktober 2008

sex å singelliv once again

jaja, da dumpa vi blondi da xD
det var et langt og heftig forhold på nesten ti dager xD
neij da xD men hallo, hvorfor være sammen med en som oppfører seg som han ikke vet hvem du er, og i tillegg ikke kan skrive "godt" engang?
neeh, tror jeg må finne meg en høy smarting, ellr en liten smarting ellr what ever smarting xD
jaja xD nok om kjærlighetslivet mitt, det er kjeeedlig!

jaja, så skal vi til polen/tyskland/tsjekkia til våren da, å det betyr jobbing:S
skal jobbe i barnehagen i dag som en av de siste jobene jeg finner sjøl.. det høres kanksje koslig ut å jobbe i barnehage, å det er det også, men fy f*** for et slit da! det er litt sånn her: -å nå skal jeg farge håret ditt rosa!-nehei! jeg skal farge hret hennes blått!-nehei! for jeg skal farge det oransje!-nehei! for jeg skal klippe det!-kan ikke du lage papirfly til meg?!-kan ikke du finne perler til meg! osv! men de er søte da! men det er litt bittert å bruke avspaserings dagen sin i barnehagen? ja!

cul8er

2 kommentarer:

Sigrid sa...

Haha xD
Skjønner jeg godt. Som trøst har jeg brukt hele dagen på å plukke opp hundebæsj, og rive opp ugress med bæsj på. Det er æsj det også! :p Klem

anne marte sa...

haha xD
jeg er gla jeg slapp bæsj'n xD