tirsdag 8. juli 2008

enkelt paradis

hmmm.
dette er rart, for litt over en uke siden så pakka jeg små klær og bikini for å dra på sommerferie.
nå pakker jeg tjukke gensere og stilongs for å dra på ferie. hva skjer?
jo, vi reiser på den årlige sommerferien på hytta. hytta som er over 1 mil fra sivilisasjonen.
hytta som har stue,kjøkken og en gang. japp that's it. vi sover tre stykker på kjøkkenet, og to i stua.
høres sikkert helt forferdelig ut for deg som ikke har vært der. og forresten, jeg glemte åsi at du må gå bout 100 m for å komme til den ikke isolerte utedoen.
du får kanskje ikke så kjempe lyst til å reise dit sammen med meg?
men hvis du hadde kommet opp dit hadde du skifta mening. det er så utrolig fint, og ikke så menneskeberørt, hvis man kan si det sånn. de eneste sporene av mennesker på veien er de bitte små yttene som det er kjempe lang mellom, og noen planker i de verste myrene og steiner oppå hverandre som markerer stien.
hvis du er totalt by menneske og ikke klarer deg uten tv data osv. så er ikke dette noe for deg, ellr kanskje det er det. aknskje det kan hjelpe deg til ikke å være sp avhengi av de elektroniske greiene? men ikke misforstå, jeg er en helt vanelig jente som lever rimelig normalt xD
men det er ganske deilig å være offline litt;)
leger sikkert ut bilder når jeg kommer hjem, så du kan se det lille paradiset vårt;)
cul8r

Ingen kommentarer: