fredag 18. juli 2008

big girl you are beautiful!

jaja. da er jeg tilbake igjen xD
dette er et typisk innfall innlegg.
jeg så akkurat på amricas got talent og da fikk jeg med meg the glamazones ellr noe sånt.
å de var bare utrolige.
de er damer/jenter som er rett å slett litt feite sånn som meg.
men de har en selvtillit som er helt utrolig.
de stiller opp på tv i korsett å nettingstrømper for å vise amerika at du kan være deilig og utrolig talentfull selvom du ikke er like tynn som hollywood idealene.
for saken er at de aller færreste av oss ser sånn ut. så å si alle har en ting de er misfornøyd med, som store føtter, tynt hår,urenhud, ellr som disse damene og meg selv, litt formye fett.
du har sikkert fatta poenget mitt nå, men jeg sier det igjen. disse damene rocker selvom de er, ja, feite. de kick ass synger de danser og de ser bra ut. hat more do you need bby?
da fikk jeg sagt det å xD

2 kommentarer:

Sigrid sa...

Hehe :)
Helt enig ;)
btw. Så er det mer på bloggen min også nå ;)

anne marte sa...

:D

wee da skal jeg inn å lese:)