lørdag 12. juli 2008

dusj å do er luksus!

ahh!
endelig hjemme fra fjelltur!
hvis ikke du har vært på en sånn tur, så aner du ikke hvor godt det er å få dusja etter på!
ellr bare det at du kan drikke så mye du vil selv om det er kvelden fordi du ikke må gå hundre meter for å komme på do xD
jaja xD
en i overi morra så stikker jeg igjen xD men da er det bare til oslo, skal til Ulvøya til Kirst å Otilie:D
gleder meg:D der er det internett åsså så da kan jeg blogge selv om jeg ikke er hjemme:D

bilder fra fjellturen kommer senere...

4 kommentarer:

Vegard sa...

Heihei.. Gerd som legger inn kommentarxD Du har glemt å si en ting; det er telefondekning derxP Noe som er veldig viktig, så jeg ikke skal sitt eå kjede meg dagen langxD Hehe..

anne marte sa...

hehe xD
jaaa. det er jo en vikti del av livet mitt å underholde deg;) xD
haha

Vegard sa...

JaxD Nesten den viktigste..hehe

anne marte sa...

haha xD