lørdag 6. september 2008

be beautiful for you and not some stupid person

har tenkt litt på det i det siste. hvorfor kle seg sånn som andre synes er fint hvis ikke du selv synes det er fint. det er jo bare teit, for det er jo du som skal gå med klærne.
dessuten hvis du kler deg i klær du liker å føler deg vel i så ser du bedre ut; to look good you gotta feel good.
basta bom sånn er det. det er i alle fall det jeg tror.
mitt mål er å gå ut av døra å føle at jeg ser så bra som mulig ut. fordi hvis kjeg føler det så blir jeg glad å hvis jeg glad smiler jeg å da viser jeg folk at jeg er fornøyd og da virker man som en mye bedre person, og er det ikke det vi vil?
så kle deg sånn du vil ikke som noen nadre vil.
lev livet i joggebukse hvis du liker det ellr i bikini hvis du liker det. skjønner hva jeg mener?
bra :D

Ingen kommentarer: