søndag 16. november 2008

utfordra!

jaja, min kjære bestis utfordra meg til å skrive ting om meg som nesten ellr ingen vet:)
tror egentlig ikke det er så mange men vi kan jo prøve x)


1.jeg liker hip hop dans, men liker ikke musikken særlig godt xD

2. gwen stafani er en av de peneste damene jeg vet ;)

3. jeg elsker mamman og pappan min, og ser opp til dem <3

4. jeg er kristen, og har et lederkurs fra KFUK/KFUM

5. jeg liker å bak gulerot-cup cakes :)

6. er imot abort av barn bare fordi de f.eks. har downs. de er like verdifulle som de som ikke har det!

7. jeg synes det er skikkelig ikke-koselig å gifte seg på tinghuset.

8. jeg kaller ost i tube for: tutost xD

9. når jeg var liten ville jeg være dansk og ha svart hår.

10. helt til slutt: de fineste blomstene jeg vet er grønne roser og vannliljer :D

jeg utfordrer alle som leser dette innlegget til å skrive ti ting om seg selv som få, ellr ingen vet :D

2 kommentarer:

Sigrid sa...

Jeg viste det meste egentlig :p Men ikke tutost ;)

anne marte sa...

hehe xD
overaska deg der gitt xD