lørdag 8. november 2008

mr. right?

sound tracks: natasha bedingfield-soulmate and avril lavigne-best damn thing


vet jeg allerede har blogga i dag, men tydligvis er jeg skrivetrengt.
så en film i dag der en mann sa noe sånt som : alle kvinner har det kjærlighetslivet de vil ha.
wow, jeg har ikke noe kjærlighets liv engang, er det sånn jeg vil ha det? don't think som beatch.
jeg mener, hvem vil ikke ha en kjæreste som gjør alt for deg men samtidig har et liv. en som alltid er der selvom alle andre er imot deg, en du kan si alt til, og en som vet når du trenger en klem!
hvem ønsker seg ikke et sånt forhold? den personen kjenner ikke jeg.
tror aldri jeg har kjent noen som jeg har hatt det sånn med heller, lurer på om jeg noensinne får møte "mr.right" eller om han bare finnes i drømmene mine!
wow's! jeg mener, hvem vil ikke ha det sånn som i romantiske komedier der hovedpersonene alltid får hverandre til slutt? altså før det er forsent! æsj, lovesicknes er den verste sykdommen i verden.
og når det begynner å bli sånn som dette så begynner man(iallefall jeg) å tenke sånn: hvordan kan jeg tro at noen vil ha meg? jeg kommer til å leve alene for alltid osv. men det er faktisk sånn at de aller færreste lever alene for alltid. og det er også sånn at hvis du føler deg bra ser du bedre ut, og blir mer attraktiv enn en som bare klager xD
så moralen i dette innlegget blir nesten: uansett hva som skjer så vær deg selv og føl deg som 100 $ hele tiden uansett hva du gjør, hvor du er eller hvem du er med! you're the best damn thing the world has ever seen! so go get'em girl!
love yah! <3

2 kommentarer:

Sigrid sa...

100 dollar er billig! xD Men det som er værre enn lovesick sykdommen er ulykkelig kjærlig sykdommen! :( I wondered why I wonderd why, why I wanna die lixm. Neida, det er ikke så ille, men nesten! ;)

anne marte sa...

ja vet. hater det.. men da har du i allefall noen du liker bedre enn andre. føles litt tomt å ikke like noen liksom...